مرکز صادرات سیر به عراق با بهترین قیمت

صادرات سیر به عراق با بهترین قیمت کشاورز از طریق این مرکز فروش  صورت می پذیرد جهت دریافت مشاوره و هرگونه سوال در این زمینه با کارشناسان فروش این سایت ارتباط برقرار نمایید.

سیر یک گیاه بومی و علفی می باشد که ساقه ای بلند با ارتفاع ۲۰ تا ۴۰ سانتیمتر یا بیشتر و قسمتی متورم که درخاک قرار دارد و حاوی چند حبه می باشد که با پوستی نرم و نازک به رنگ خاکستری مایل به سفید پوشانده شده است.

از سیر معمولا به عنوان یک ادویه تند در طبخ بسیاری از غذاها استفاده می‌شود که سرشار از فولیک اسید و کلسیم، پتاسیم و ویتامین های بسیاری می باشد.

بدون شک بهترین کیفیت سیر در ایران برای صادرات در نظر گرفته می شود زمان برداشت سیر صادراتی در همه استان ها متفاوت است به عنوان مثال در استان اردبیل یک ماه هم زودتر از استان همدان این محصول برداشت می شود.

مرکز صادرات سیر به عراق با بهترین قیمت

مرکز صادرات سیر به عراق با بهترین قیمت بازار در استان تهران قرار دارد که انواع سیر تازه و خشک را با کیفیت عالی و بسته بندی های استاندارد به این کشور عرضه می نماید.

کشور ایران با توجه به اقلیم مناسبی که دارد در زمینه پرورش سیر بسیار خوش درخشیده از همین‌رو کشورهای همسایه نیاز خود را با واردات تولیدات ایرانی تامین می نماید.

سیرهای صادراتی معمولاً از نظر قیمت، کیفیت و بسته بندی با هم متفاوت می باشند و به انتخاب مشتریان به صورت مستقیم و بدون واسطه برای آنها صادر می شود.

کشورهای خریدار سیر درجه یک صادراتی ایران

کشورهای خریدار سیر درجه یک صادراتی ایران-min

زمان برداشته سیر در ایران متفاوت می باشد به عنوان مثال در استان اردبیل در اواسط اردیبهشت ماه سیر برداشت می شود در صورتی که در همدان یک ماه بعد یعنی از اواسط خرداد سیر آماده برداشت است.

میزان برداشت این سبزی پرخاصیت با مرغوبیت بالا به قدری در ایران زیاد است که علاوه بر تامین نیاز بازار های داخلی به بازارهای جهانی نیز صادر می شود.

کشور های خریدار سیر درجه یک صادراتی ایران شامل موارد زیر می شود:

  1. عراق
  2. روسیه
  3. ترکیه
  4. آلمان
  5. کویت
  6. قزاقستان
  7. قطر
  8. ارمنستان
  9. امارات
  10. اندونزی

مرکز تخصصی فروش سیر خشک و تازه صادراتی

مرکز تخصصی فروش سیر خشک و تازه صادراتی-min

در ایران معمولاً سیر های صادراتی کاملا طبیعی و ارگانیک بوده و بدون هیچ گونه مواد افزودنی و برای پرورش آنها فقط از کود های گیاهی و حیوانی استفاده شده است به همین دلیل بهترین سطح مرغوبیت را به خود اختصاص داده‌اند.

یکی از مهمترین نکته های قابل توجه در صادرات محصولات کشاورزی بسته بندی می باشد زیرا اگر به درستی انجام نشود باعث از بین رفتن کیفیت محصول می شود تا کنون بسته بندی توری نسبت به کارتن یا سبد بهترین انتخاب بوده است.

این سایت به عنوان معتبر ترین مرکز تخصصی فروش سیر خشک و تازه صادراتی در ایران مشغول فعالیت میباشد به دلیل کیفیت درجه یک  محصولات و بسته بندی های کاملا استاندارد نظر بسیاری از خریداران خارجی را جلب نموده است.

خرید عمده سیر ایران با بالاترین حاشیه سود

خرید عمده سیر ایران با بالاترین حاشیه سود-min

سیر به دلیل خواص دارویی و درمانی بسیاری که دارد مصرف آن روز به روز در حال افزایش  می باشد برخی از فواید آن را می توان به: از بین بردن عفونت روده ها، درمان عفونت های تنفسی، کاهش درد معده، درمان سینوزیت، از بین بردن زگیل و تسکین درد دندان اشاره کرد.

به طور کلی سیر در دو رنگ سفید و قرمز در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد  البته سیر سفید بیشتر به صورت خشک و سیر قیمت به صورت تازه موجود است.

خرید عمده سیر ایران از این شرکت بازرگانی با بالاترین حاشیه سود همراه خواهد بود زیرا دست دلالان را کوتاه کرده اید و بهترین قیمت کشاورز  پرداخت خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما