صادرات سیر همدان و عوامل موثر بر آن

صادرات سیر همدان و بررسی عوامل موثر بر آن بیشتر توسط شرکت های بازرگانی رسمی و باتجربه در استان تهران صورت می پذیرد.

سیر از جمله سبزیجاتی محسوب می شود باید در فصل پاییز یا اوایل زمستان که روزها کوتاه و دمای هوا پایین است و در خاک حاصلخیز و زهکشی شده و غنی از مواد آلی بهترین روند رویش را دارد.

در مجموع دو نوع سیر وجود دارد نوع اول سیر آمریکایی به نام  Greole  می باشد که پوست سفیدی دارد و از نظر عطر و طعم بسیار قوی است. نوع دوم سیر تاهیتی است که بسیار درشت می باشد و قطر آن حدود ۸ سانتیمتر است.

استان همدان هر سال بیشترین میزان سیر را به صورت تازه و خشک شده در کشور تولید می‌کند و به دلیل کیفیت بالای محصولاتش در بازارهای بین المللی طرفداران زیادی را جذب نموده است از همین رو بخش زیادی از این محصول بعد از سورت بندی به کشور های همسایه صادر می شود.

صادرات سیر همدان در بسته بندی صادراتی

صادرات سیر همدان در بسته بندی صادراتی مهمترین تجارت درصنعت کشاورزی محسوب می‌شود و سبب رونق اقتصادی در کشور شده است که توسط شرکت های بازرگانی انجام می شود.

نحوه بسته بندی از مهمترین فاکتور ها در زمان توزیع سیر تازه یا خشک می باشد که مشتریان خارجی به آن اهمیت زیادی می دهند برای صادرات انواع بسته بندی توری نسبت به سبد یا کارتن  متقاضیان بیشتری دارد.

طبق بررسی های صورت گرفته استان همدان سالانه حدود ۶۲ درصد از سیر موجود در ایران را برداشت می‌کند و به دلیل کیفیت عالی تولیداتش برای صادرات حرف اول را می‌زند.

عوامل موثر بر فروش و قیمت سیر همدان

عوامل موثر بر فروش و قیمت سیر همدان-min

کشاورزان با تجربه و کاردان همدانی توانسته‌اند به صورت طبیعی و ارگانیک با استفاده از کود های حیوانی و گیاهی سیری تازه و درجه یک را تولید کنند که ارزش غذایی بسیار بالایی داشته باشد.

مهم ترین عوامل موثر بر فروش و قیمت سیر همدان عبارتند از:

  1. شرایط آب و هوایی سالانه
  2. میزان سیر کشت شده
  3. کیفیت سیر تولید شده
  4. حجم سفارش
  5. نوع بسته بندی

با تحقیقات انجام شده بر روی گیاه سیر به تاثیر آن در درمان گرفتگی صدا، درد دندان، سرماخوردگی، کاهش فشار خون، کاهش کلسترول، آلزایمر و پوکی استخوان پی برده اند.

قیمت سیر تازه در میدان تره بار تهران چند؟

قیمت سیر تازه در میدان تره بار تهران چند؟-min

سیر از دسته صیفی جات به حساب می‌آید که امروزه چاشنی اصلی بسیاری از غذاها محسوب می شود و نه تنها در داخل ایران بلکه در خارج از کشور نیز به عنوان یک ادویه تند و پر خاصیت طرفداران زیادی دارد.

هر سال در تعیین قیمت سیر تازه عوامل  زیادی همچون: هزینه تولید، تورم، فصل برداشت، میزان تولید و… تاثیر گذار هستند با در نظر گرفتن هر یک از این فاکتورها یک نرخ مصوب در بازار اعلام می‌شود.

قیمت سیر تازه در میدان تره بار تهران چند؟ برای پاسخ به این سوال کافیست مشخصات خود را در فرم‌های مشاوره تکمیل نمایید تا کارشناسان فروش سایت در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

خرید سیر تازه همدان به صورت اینترنتی

خرید سیر تازه همدان به صورت اینترنتی-min

سیر تازه به دلیل داشتن ویتامین ها و مواد معدنی بسیار همچون: ویتامین B،فولیک اسید، ویتامین C، منیزیم، پتاسیم، آهن و روی مورد مصرف قرار گرفته است .

خرید سیر تازه همدان به صورت اینترنتی به دلیل حذف واسطه ها از بهترین و به صرفه ترین روش‌های تهیه این محصول می باشد زیرا علاوه بر صرفه جویی در زمان از خدمات پس از فروش و تخفیفات فروشگاه های آنلاین می توان بهره مند شد.

نمایندگی فروش سیر تازه در تهران این وب سایت را در اختیار خریداران این محصول قرار داده تا با کیفیت ترین سیر ایران را در تناژهای بالا و به زیر قیمت بازار تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما