خرید و فروش سیر صادراتی با قیمت عمده

خرید و فروش سیر صادراتی به قیمت عمده از مهم ترین فعالیت های این مجموعه به شمار می رود برای اطلاع از قیمت سیر امروز و بسته بندی سیر صادراتی این مقاله را مطالعه فرمایید.

سیر گیاهی علفی با ساقه ای به ارتفاع حدود ۲۰ تا ۴۰ سانتی متر و قسمتی متورم که در خاخ قرار دارد و از  چند قطعه محصور شده در غشا های نازک تشکیل شده است.

سیرها که از خانواده پیاز ها محسوب می شود دارای برگ هایی نواری شکل و باریک به رنگ سبز تیره و گل های ریز و کوچک صورتی رنگ مانند یک چتر که در انتهای ساقه قرار دارند.

معمولاً سیر های صادراتی ایران از پر طرفدار ترین محصولات کشاورزی در بازار تره باره کشورهای همسایه همچون روسیه، عراق و کویت به شمار می روند و سالانه حجم قابل توجهی از برداشت این محصول در استان های همدان و اردبیل که بهترین کیفیت را دارند توسط بازرگانی ها به این کشورها و سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می گردد.

مرکز خرید و فروش سیر صادراتی در تهران

مرکز خرید و فروش سیر صادراتی در تهران قرار دارد که این محصول را با ارزان ترین قیمت بازار و در تناژ بالا به مشتریان خارجی به صورت مستقیم عرضه می نماید.

سیر در دو نوع سفید و قرمز در حجم قابل توجهی در مناطق مختلف ایران کشت می شود که علاوه بر بازارهای داخلی به سایر کشور ها عرضه می شود.

معمولاً بهترین و مرغوب ترین تولیدات سیر را برای صادرات انتخاب می نمایند که محصولات استان همدان به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب از بهترین کیفیت برخوردار اند.

بسته بندی سیر صادراتی با بهترین قیمت

بسته بندی سیر صادراتی با بهترین قیمت-min

در واقع نرخ سیر صادراتی از سیر تازه در داخل کشور بالاتر میباشد و دلیل این امر بسته بندی های متنوع و هزینه های سورتیگ کردن و حمل و نقل محصولات میباشد.

بسته بندی سیر صادراتی را می توانید با بهترین قیمت از این مجموعه  تهیه کنید برای اطلاع از انواع مختلف بسته بندی کافیست با کارشناس فروش  سایت ارتباط برقرار نمایید.

در این بخش مهمترین ویژگی های سیر صادراتی را برای شما ارائه داده ایم که شامل: حبه‌های یکدست و هم اندازه، پوستی نازک و ظریف که به راحتی از سیر جدا می شود، رنگ سفید و براق سیر، بدون آفت زدگی یا لکه های سیاه و بافتی سالم می شود.

قیمت عمده سیر تازه صادراتی در بازار داخلی

قیمت عمده سیر تازه صادراتی در بازار داخلی-min

مصرف سبزیجات به دلیل خواص بیشماری که دارند برای سلامت بدن بسیار لازم است وسیر از مهمترین سبزیجات به شمار می رود که امروزه در طبخ بسیاری از غذاها استفاده می شود.

قیمت عمده سیر تازه صادراتی در بازار داخلی که توسط نمایندگی های معتبر اعلام می شود بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود وبرای خریداران سود زیادی به همراه خواهد داشت.

سیر صادراتی کشور از پرفروش ترین محصولات کشاورزی به شمار می رود و متقاضیان داخلی یا خارجی می توانند برای استعلام قیمت سیر تازه صادراتی از طریق فضای مجازی و یا تماس تلفنی به نماینده فروش مراجعه فرمایند.

بهترین راه برای خرید سیر عمده چیست؟

بهترین راه برای خرید سیر عمده چیست؟-min

از کشورهای خارجی که خواهان سیر تازه ایران هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. روسیه
  2. کویت
  3. ترکیه
  4. جمهوری آذربایجان
  5. عراق
  6. ارمنستان

با خرید عمده به صورت مستقیم از کشاورز قیمت استثنایی این محصول را دریافت خواهید کرد این مجموعه با افتخار در زمینه صادرات سیر و توزیع در داخل کشور بدون واسطه مشغول به  فعالیت می باشد.

بهترین راه برای خرید سیر عمده چیست؟ مراجعه به شرکت های بازرگانی معتبر و تخصصی مناسب ترین پاسخ برای این سوال می باشد  افرادی که قصد خرید عمده دارند می توانند به راحتی با مراجعه به این مراکز محصول خود را دریافت نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما