نمایندگی فروش سیر سیاه در آسیا

نمایندگی فروش سیر سیاه در شهر های مختلف ایران مشغول به فعالیت هستند  متقاضیان می‌توانند برای خرید سیر سیاه این مجموعه را دنبال کنند.

با نگهداری سیر خام به صورت تازه به مدت  ۲ الی ۳ ماه در دمای ۶۰ الی ۷۷ درجه و رطوبت ۸۰ تا ۹۰ درصد سیر سیاه تخمیر شده به دست خواهد آمد.

با انجام این فرآیند سخت رنگ سیر تغییر کرده و حبه ها حالت ژله ای پیدا می‌کند و مزه آن شیرین می شود این نوع سیر بدون بو می باشد و چند برابر سیر معمولی خواص درمانی دارد.

به طور کلی از تخمیر سیر تازه با میزان حرارت و رطوبت کنترل شده به مدت زمان ۵۰ الی ۹۰ روز فراورده ای به نام سیر سیاه به دست می آید که حالت ژله‌ای داشته و طعم و مزه آن شیرین شده است.

نمایندگی فروش سیر سیاه در آسیا

نمایندگی فروش سیر سیاه در اسیا این محصول را با بالاترین درجه کیفیت و نازلترین قیمت ها به صورت عمده در اختیار متقاضیان این محصول قرار می دهد.

در واقع سیر سیاه سیر عمل آوری شده بدون سرکه و بدون بو نامطبوع می باشد دارای مزه شیرین و بافت نرم است و سرشار از خواص درمانی می باشد ودر کشور ایران برای اولین بار در استان سمنان تولید شده است.

اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید برای آشنایی بیشتر با سیر سیاه و روش های تهیه آن در کشور با مشاوران فروش سایت تماس برقرار کنید.

بهترین کیفیت سیر سیاه را از کجا بخریم

بهترین کیفیت سیر سیاه را از کجا بخریم-min

اگر سیر سیاه را از مراکز نامعتبر تهیه کرده باشید ممکن است در شرایط نامناسبی نگهداری شده باشد و بعد از خرید زود فاسد شود زیرا نگهداری سیر سیاه به مدت ۲ الی ۳ ماه در دمای اتاق امکان پذیر است و بعد کپک می زند و بهترین روش نگهداری آن در فریزر می باشد که تا مدت ۱ سال ماندگاری خواهد داشت.

بهترین کیفیت سیر سیاه را از کجا بخریم؟ مناسب ترین پیشنهاد برای این سوال مراجعه به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی که در این زمینه صورت تخصصی فعالیت می‌کنند می‌باشد.

خریداران می‌توانند در این مرکز فروش سیر سیاه تهیه شده از سیر سفید درجه یک همدان را با نازلترین قیمت بازار و بدون واسطه در سراسر کشور تهیه نمایند.

مراکز فروش عمده سیر در آسیا بخصوص ژاپن

مراکز فروش عمده سیر در آسیا بخصوص ژاپن-min

در این بخش از مقاله شما را با خواص شگفت انگیز سیر سیاه آشنا می کنیم:

  1. تقویت سیستم ایمنی بدن
  2. جلوگیری از پیری زودرس
  3. پیشگیری از از بیماری های تنفسی
  4. کاهش استرس و اضطراب
  5. درمان سرماخوردگی
  6. رفع آلرژی
  7. موثر برای ورم مفاصل
  8. ضد چاقی
  9. خواص ضد سرطانی
  10. سرشار از آنتی اکسیدان

مراکز فروش عمده سیر در آسیا به خصوص ژاپن سیر سیاه را که با فرآیند دشواری به دست آمده است را با شرایط مناسب به بازارهای بین المللی عرضه کرده اند.

در برخی کشورهای آسیایی همچون تایلند، کره جنوبی و ژاپن صدها سال است که سیر سیاه به عنوان یک غذای سنتی و دارویی تولید کرده و مصرف می نمایند.

خرید سیر سیاه درجه یک زیر قیمت بازار

خرید سیر سیاه درجه یک زیر قیمت بازار-min

برای تولید سیر سیاه درجه یک لازم است حتما از سیر تازه، ارگانیک و سالم استفاده شود زیرا اگر از سیر کهنه یا در حال خراب شدن استفاده کنند کیفیت این محصول پایین خواهد آمد.

خرید سیر سیاه درجه یک را با زیر قیمت بازار و به صورت عمده از این وب سایت انجام دهید تا اولین نفری باشید که از تخفیفات ویژه فروش در حجم بالا  این مجموعه بهره مند می شود.

شایسته است بدانید که سیر سیاه علاوه بر تولید در کشور ایران در زمینه صادرات به کشورهای همسایه نیز شهرت پیدا کرده وتنها دلیل این امر کیفیت بالا و قیمت ارزان آن می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما