قیمت عمده سیر همدان با درجه کیفی صادراتی

قیمت عمده سیر همدان با درجه کیفیت صادراتی را به راحتی از این سایت استعلام بگیرید و جهت مشاوره برای خرید به کارشناس فروش مراجعه نمایید.

سیر از جمله گیاهان دارویی می باشد که برخی افراد خاستگاه اصلی آن را منطقه آسیا و بخشی از ایران و افغانستان می دانند اما رتبه اول در تولید و توزیع این محصول به کشور چین تعلق دارد ولی کیفیت محصول ایران شهرت بالایی دارد.

جالب است بدانید که در  زمان گذشته سربازان کشور روم قبل از جنگ سیر مصرف می گردند زیرا اعتقاد داشتند که به آنها جرأت می بخشد و نیروی آنها را افزایش می دهد.

سیر از دسته صیفی جات محسوب می شود و دارای ساقه ای بلند به ارتفاع حدودا ۴۰ سانتی متر و قسمتی متورم تشکیل شده از چند غشا در پوسته ای نازک که در زیر خاک می باشد و برگ های سبز تیره و گل های ریز صورتی رنگ دارد و در ایران رتبه نخست پرورش و تولید آن با کیفیت درجه یک به استان همدان تعلق دارد.

لیست قیمت عمده سیر همدان در بازار

لیست قیمت عمده سیر همدان در بازار به صورت به روز در این سایت قرار داده شده است برای مشاهده آن از طریق فضای مجازی یا تماس تلفنی با مشاور فروش ارتباط برقرار نمایید.

قیمت سیر در بازار بستگی به میزان تولید محصول در آن سال دارد یعنی اگر حجم برداشت سیر بالا باشد در نتیجه قیمت آن در بازار کاهش پیدا خواهد کرد.

قیمت هر یک از انواع سیر تازه، خشک شده یا به صورت پرک و پودر در بازار فروش متفاوت می باشد و فاکتورهای زیادی برای تعیین نرخ این اقلام سیر اثر گذار است.

انواع بسته بندی سیر با درجه کیفی صادراتی

انواع بسته بندی سیر با درجه کیفی صادراتی-min

از مهم ترین روش های بسته بندی که در بازار داخلی دیده میشه می توان به توری، کارتن و سبد اشاره کرد اما در بازارهای جهانی بسته بندی توری بیشترین کاربرد را دارد.

امروزه بسته بندی در زمینه صادرات بسیار حائز اهمیت شده شد از همین رو برای  پیشرفت در این زمینه انواع مختلف و متنوع بسته بندی سیر با درجه کیفیت صادراتی به وجود آمده است‌.

سورتینگ سیر مانند سایر محصولات کشاورزی به منظور درجه بندی آنها از نظر رنگ، شکل ظاهری، سایز و کیفیت با استفاده از دستگاه های مجهز و کاملا بهداشتی با رعایت تمام استاندارد ها انجام می شود.

بهترین راه برای خرید سیر عمده چیست؟

بهترین راه برای خرید سیر عمده چیست؟-min

استان همدان به عنوان قطب اصلی کشت سیر در ایران شناخته می شود زیرا درشت ترین و سفید ترین سیر را با پوسته ای سالم و بدون آسیب برداشت می کند.

بهترین راه برای خرید سیر عمده چیست؟ مناسب ترین پاسخ برای این سوال اقدام از طریق نمایندگی های معتبر در سراسر کشور یا سایت های فروش رسمی می باشد.

با خرید عمده سیر همدان با قیمت کف بازار به صورت مستقیم و بدون واسطه از این شرکت بازرگانی می‌توانید علاوه برصرفه جویی در زمان از حاشیه سود بسیار بالایی بهره مند شوید.

فروش مستقیم سیر با قیمت کشاورزی

فروش مستقیم سیر با قیمت کشاورزی-min

طبق تحقیقات و آزمایشات صورت گرفته توسط متخصصان مصرف سیرخشک سبب تصفیه خون می شود و مسکن مناسبی برای درد دندان می باشد همچنین از بروز انواع سرطان ها که در ادامه ذکر شده است پیشگیری خواهد کرد:

  • سرطان معده
  • سرطان روده بزرگ
  • سرطان مثانه
  • سرطان پروستات
  • سرطان سینه

از مهمترین متقاضیان سیر تازه یا خشک شده استان همدان که بالاترین درجه کیفیت را دارد می توان به کشورهای عراق، روسیه،امارات، کویت،ترکیه، ارمنستان و آذربایجان اشاره کرد.

فروش مستقیم سیر با قیمت کشاورزی به بازارهای داخلی و بین المللی از مهم ترین فعالیت های این سایت محسوب می شود و به دلیل کیفیت عالی محصول مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما