قیمت سیر به صورت عمده در مراکز خرید و فروش

قیمت سیر به صورت عمده در مراکز خرید و فروش سیر در تهران مناسب تر بودم و با خرید مستقیم این محصول صرف هزینه‌های اضافه را کاهش دهید.

شکل ظاهری گیاه سیر به این صورت است که یک ساقه بلند داشته و قسمت از آن زیر زمین می باشد و دارای برگ های بسیار نازک به رنگ سبز تیره و گل های ریز صورتی رنگ که در انتهای ساقه قرار دارند.

سیر از جمله گیاهان دارویی می باشد که قدمت آن تقریباً به پنج هزار سال ‌پیش می‌رسد و مردم کشور های یونان و رم از آن به عنوان نوشدارو استفاده می‌کردند.

معمولاً بازرگانی های فروش که به صورت تخصصی در زمینه تولید و توزییع سیر فعال هستند سیرهای صادراتی را به صورت عمده و با قیمت کشاورز در اختیار متقاضیان قرار می دهند که این کاهش قیمت به دلیل حذف واسطه ها و دلالان می باشد و توجه داشته باشید که سالانه قیمت این محصول با توجه به عوامل زیادی تغییر می کند.

آخرین قیمت سیر به صورت عمده در بازار امروز

آخرین قیمت سیر به صورت عمده در بازار امروز در این سایت قرار داده شده است برای مشاهده لیست قیمت ها کافیست با کارشناس فروش تماس حاصل فرمایید.

اطلاع از  قیمت روز سیر برای بسیاری از شرکت های مواد غذایی که از سیر برای تولید محصولات خود استفاده می کنند بسیار حائز اهمیت است زیرا برای تعیین نرخ نهایی محصولات اثر گذار است.

برای تعیین قیمت سیر خشک در بازار ایران عوامل زیادی همچون: هزینه خشک کردن آن، بسته بندی محصول،هزینه نگهداری دستگاه ها و نیروی انسانی، میزان حجم سفارش، کیفیت سیر و رنگ آن از فاکتورهای اصلی و مهم می باشند.

مراکز خرید و فروش سیر به صورت مستقیم

مراکز خرید و فروش سیر به صورت مستقیم-min

سیر به صورت خشک شده از ادویه ها و چاشنی های پرطرفدار در ایران و سایر کشورها می باشد و به دلیل قابلیت نگهداری بسیار بالایی که دارد برای صادرات مناسب است.

در استان همدان سیر خشک را زیر نظر متخصصان این محصول با بهترین کیفیت تولید می کنند و در ایران رتبه نخست در زمینه کشت سیر را به خود اختصاص داده اند.

مراکز خرید و فروش سیر با تهیه این گیاه دارویی فوق العاده از کشاورزان و عرضه آن به صورت مستقیم بیشترین حجم سفارشات را به خود اختصاص داده اند.

بهترین راه خرید عمده سیر در حجم تناژ

بهترین راه خرید عمده سیر در حجم تناژ-min

سیر خشک همدان یک محصول خوش طعم بدون بوی ناخوشایند است که با روش های مناسبی خشک شده و علاوه بر خواص دارویی و درمانی بسیار زیاد مانند: جلوگیری از بروز انواع سرطان ها  از مرغوبیت بالایی نیز برخوردار است به همین دلیل در بازار جهانی بسیار شهرت پیدا کرده است.

بهترین راه برای خرید عمده سیر در حجم تناژ بالا مراجعه به شرکت های بازرگانی می باشد زیرا علاوه بر این محصول با کیفیت پایین ترین قیمت را نیز دریافت خواهید کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه سفارش و همچنین صادرات بار و استعلام قیمت مشخصات خود را ثبت نموده تا مدیر فروش مجموعه در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار نماید.

پخش سیر صادراتی با بهترین قیمت عمده

پخش سیر صادراتی با بهترین قیمت عمده-min

کشورهای زیادی در زمینه تولید و توزیع سیر خشک فعال هستند مانند چین که رتبه اول را به خود اختصاص داده اما از نظر کیفیت تولیدات ایران بسیار مورد توجه خریداران خارجی قرار گرفته اند.

از مهم ترین شهرهایی که در زمینه تولید سیر خشک فعالیت دارند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • همدان
  • کرمانشاه
  • آذربایجان شرقی
  • لرستان
  • هرمزگان
  • ایلام
  • خراسان
  • شیراز
  • زنجان

پخش سیر صادراتی با بهترین قیمت عمده و شرایط بسیار عالی به کشورهای همسایه همچون روسیه، کویت و ارمنستان و… از طریق نمایندگی فروش  این محصول در استان تهران امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما