فروش عمده سیر خشک با قیمت مستقیم

فروش عمده سیر خشک با قیمت مستقیم از مرکز خرید و فروش سیر در تهران به دلیل قیمت مناسبی که دارد مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

سیر از گیاهان بومی آسیای مرکزی محسوب می‌شود که رابطه ای نزدیک با  پیاز دارد و گیاه آن دارای ساقه ای بلند، قسمتی زیر زمینی متورم با برگ هایی باریک به رنگ سبز تیره می باشد.

از این صیفی به عنوان طعم دهنده و چاشنی غذا ها همچنین برای داروهای سنتی استفاده می شود سیر خشک از مهمترین انواع این محصول محسوب شده که از سیر سفید به دست می آید.

سیر خشک هم مانند سیر تازه خواص بیشماری همچون کاهش کلسترول خون، درمان سرماخوردگی، تقویت حافظه و تاثیر مثبت بر کبد و استخوان ها برخوردار است از همین‌رو فروش عمده آن بسیار رونق پیدا کرده و خرید سیر خشک به صورت اینترنتی و غیر حضوری ببه دلیل کاهش هزینه ها بیشترین حجم سفارشات را به خود اختصاص داده و مورد استقبال مشتریان داخلی و خارجی قرار گرفته است.

مرکز فروش عمده سیر خشک در کشور

مرکز فروش عمده سیر خشک در کشور  در شهر های بزرگ از جمله تهران، اصفهان، همدان، مشهد و… در حال فعالیت می باشند و این محصول را به تمام نقاط ایران عرضه می نمایند.

سیر تازه از خواص پزشکی زیادی برخوردار است اما به دلیل وجود نداشتن آن  در تمام فصول سال می توانید آن را به صورت خشک شده تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

افرادی که در خارج از کشور خواهان این محصول با کیفیت صادراتی هستند بتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه سفارش و صادرات آن به مشاوران مجرب این سایت مراجعه نمایند.

استعلام قیمت سیر خشک و تازه در بازار

استعلام قیمت سیر خشک و تازه در بازار-min

سیر تازه در دو نوع با برگ و بدون برگ در بازار خرید و فروش می‌شود نرخ بدون برگ با توجه به هزینه‌های بسته‌بندی و سورت کردن آن بالاتر از سیر بابرگ می باشد.

سیر خشک معمولاً به صورت بسته بندی در بازار یافت می شود که طبیعتاً قیمت بسته بندی شده بیشتر خواهد بود اما با خرید عمده از تولید کنندگان به دلیل حذف واسطه ها می توانید سود بالایی کسب کنید.

استعلام قیمت سیر خشک و تازه در بازار ایران به هنگام خرید بسیار حائز اهمیت است زیرا نرخ آن در هر سال با توجه به میزان برداشت متفاوت خواهد بود.

مرکز خرید و فروش سیر در تهران

مرکز خرید و فروش سیر در تهران-min

از مهمترین خواص سیر خشک که باعث محبوبیت آن شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پیشگیری از انواع سرطان ها
  2. کمک به هضم غذا
  3. کاهش وزن
  4. پاکسازی ریه
  5. آنتی بیوتیک
  6. ترمیم چین و چروک های صورت
  7. تقویت ریشه مو
  8. کاهش بیماری‌های عصبی

مرکز خرید و فروش سیر در تهران این محصول را با مناسب ترین قیمت تهیه و به صورت عمده با شرایط عالی به بازار های داخلی و جهانی عرضه می نماید.

استان همدان که بیش از ۵ هزار هکتار از اراضی آن در زیر کشت سیر قرار دارند به خوبی نیاز بازار ایران و کشورهایی مانند: روسیه، ترکیه، کویت و.. تامین می کند.

قیمت عمده سیر به صورت مستقیم در بازار چقدر است؟

قیمت عمده سیر به صورت مستقیم در بازار چقدر است؟-min

برای تعیین قیمت سیر خشک در هر سال به هزینه خشک کردن آن، بسته بندی، حجم سفارش و کیفیت سیر دقت می شود در ضمن تهیه عمده آن از نظر اقتصادی بسیار به صرفه تر خواهد بود.

قیمت عمده سیر به صورت مستقیم در بازار چقدر است؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید می‌توانید با مدیر فروش این نمایندگی تماس حاصل فرمایید.

با خرید اینترنتی و بدون واسطه در حجم بالا به زیر قیمت بازار اولین نفری باشید که از تخفیفات ویژه این سایت و همچنین خدمات پس از فروش بهره مند می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما