فروش سیر صادراتی همدان با بهترین قیمت کشاورزان

فروش سیر صادراتی همدان در نمایندگی تهران با بهترین قیمت کشاورزان انجام می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر این مقاله مطالعه نمایید.

سیر از جمله گیاهان پرخاصیت است که به صورت تازه و هم به صورت خشک شده در بسیاری از غذاها ایرانی ها یک چاشنی فوق العاده محسوب می شود.

ساقه سیر تقریبا نزدیک ۴۰ سانتی متر ارتفاع دارد و قسمتی که در زیر زمین میباشد از ۵ الی ۱۲ قطعه در غشا های بسیار ظریف به رنگ خاکستری می باشد.

استان همدان با توجه به شرایط اقلیمی که دارد سالانه بیشترین میزان سیر را در کشور تولید می کند و به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولاتش از نظر عطر، سایز و رنگ حجم قابل توجهی را به صورت تازه و خشک شده برای صادرات به کشورهای روسیه، ترکیه، عراق، کویت، ارمنستان، امارات، ترکمنستان، و… با رعایت تمام استاندارد ها سورت می کند.

مرکز فروش سیر صادراتی همدان درجه یک

مرکز فروش سیر صادراتی همدان درجه یک این سایت را برای عرضه محصولات خود با بهترین شرایط و نازلترین قیمت بازار در اختیار خریداران قرار داده است.

سیر خشک از مهم‌ترین محصولات استان همدان بوده و اولین رتبه در تولید و پخش این محصول را با کیفیت بسیار عالی در ایران به خود اختصاص داده است.

از مهمترین روش های خشک کردن سیر می توان به استفاده از دستگاه خشک کن، روش حرارتی و خشک کردن سنتی در معرض هوا اشاره کرد و روش اول بسیار راحت تر بوده و کاملاً بهداشتی می باشد که توسط کارخانه های بزرگ انجام می شود.

بهترین قیمت سیر همدان در بازار برای صادرات

بهترین قیمت سیر همدان در بازار برای صادرات-min

کشور چین به عنوان اولین تولید کننده سیر در جهان شناخته می‌شود اما محصولاتش از نظر کیفیت به هیچ عنوان با تولیدات ایرانی قابل مقایسه نیستند و در کشت و برداشت آنها مراحل بهداشتی به درستی رعایت نشده است.

در همدان نزدیک به ۴۴۰۰ هکتار از اراضی زیر کشت سیر خشک قرار دارند سالانه حدود ۶۰ هزار تن از این محصول را برداشت کرده و بخش عمده ای از آن را برای صادرات به کشور های همسایه آماده می کند.

بهترین قیمت سیر همدان در بازار برای صادرات توسط نمایندگی این محصول در استان تهران اعلام می‌شود برای استعلام نرخ به روز این محصول کافیست با مشاوران فروش تماس حاصل فرمایید.

سیر همدان از کجا بخرم با بهترین قیمت کشاورزان

سیر همدان از کجا بخرم با بهترین قیمت کشاورزان-min

اگر به دلیل داشتن بوی تند و ناخوشایند سیر تازه از خوردن آن امتناع می‌کنید بهتر است سیر خشک را که عصاره  بدون بوی و طبیعی این محصول می باشد را استفاده کنید تا از خواص فوق العاده این گیاه بهره مند شوید.

طبق تحقیقات انجام شده از مهمترین مزایای مصرف سیر خشک میتوان به  پیشگیری از انواع سرطان همچون:سرطان معده، سرطان روده بزرگ، سرطان سینه، سرطان ریه، سرطان مثانه و سرطان پروستات  اشاره کرد.

سیر همدان را از کجا بخرم ؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید بهترین پیشنهاد این شرکت بازرگانی می باشد  زیرا این محصول را با بهترین قیمت و بدون واسطه و مستقیم از کشاورزان تهیه کرده تا به بازارهای جهانی عرضه نماید.

نحوه خرید و فروش سیر صادراتی در تهران

نحوه خرید و فروش سیر صادراتی در تهران-min

از مهم‌ترین شهرهای ایران که به دلیل شرایط اقلیمی مناسب در تولید سیر خشک در حال فعالیت می باشند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. همدان
  2. اردبیل
  3. آذربایجان شرقی
  4. گیلان
  5. کرمان

نحوه خرید و فروش سیر صادراتی همدان که بالاترین کیفیت را داراست در بسته بندی های مناسب در شرکت بازرگانی تهران هم به صورت آنلاین و هم حضوری امکان پذیر است.

سیر خشک همدان در بازار جهانی از شهرت بسیار بالایی برخوردار بوده و کشورهایی همچون کویت و ارمنستان همیشه خواستار این نوع سیر هستند و صادرات آن برای کشور بسیار پر سود می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما