صادرات سیر به ارمنستان و دیگر کشورها به صورت مستقیم

صادرات سیر به ارمنستان و دیگر کشورها به صورت مستقیم و بدون واسطه از این شرکت بازرگانی با پایین ترین قیمت صورت می پذیرد.

سیر یک نوع گیاه بومی آسیای مرکزی می باشد که جزء خانواده پیاز به حساب می آید و دارای ساقه ای بلند به ارتفاع ۴۰ سانتی متر می باشد که کشور چین بزرگترین کشور تولید کننده آن در دنیا است.

به دلیل خواص بیشماری که سیر دارد در گذشته از آن به عنوان نوشدارو استفاده می شده و امروزه علاوه بر سیر تازه به صورت خشک شده نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

در کشور ایران با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب محصولات کشاورزی از جمله سیر در استان‌ های زیادی پرورش داده می شود و معمولاً سیر های صادراتی از بالاترین درجه کیفیت و مرغوبیت برخوردار هستند و در هر شهر زمان برداشت متفاوت خواهد بود مثلا در اردبیل یک ماه زود تر از همدان سیر را برداشت می کنند.

صادرات سیر به ارمنستان و دیگر کشورها

صادرات سیر به ارمنستان و دیگر کشورها با بالاترین درجه کیفیت و پایین ترین قیمت بازار ایران از این مجموعه  امکان پذیر است جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش تماس برقرار کنید.

در کشور ایران در بیشتر مناطق به دلیل آب و هوای مناسب کشت سیر انجام میشود به ویژه در استان های همدان، کردستان، گیلان وکرمان که این محصول را به صورت خشک شده تولید می کنند.

سیر خشک همدان از بالاترین درجه کیفیت برخوردار بوده به همین دلیل در بازار جهانی متقاضیان بسیاری دارد و صادرات آن با شرایط عالی انجام می شود.

خرید سیر صادراتی با بهترین قیمت مناسب بازار

خرید سیر صادراتی با بهترین قیمت مناسب بازار-min

در زمینه صادرات سیر تازه و سیر خشک  شده ایران بسیار خوش درخشیده و نیاز کشورهای همسایه را از این گیاه پر خاصیت به خوبی تامین کرده است.

برای خرید سیر صادراتی با بهترین قیمت مناسب بازار کافیست از این بازرگانی فروش اقدام نمایید تا به صورت مستقیم و بدون واسطه این محصول را دریافت نمایید.

برای تعیین قیمت این محصول موارد زیر تاثیر گذار می باشند:

  1. هزینه خشک کردن سیر
  2. بسته بندی
  3. حجم سفارش
  4. هزینه نیروی انسانی
  5. هزینه نگهداری دستگاه ها
  6. کیفیت سیر
  7. رنگ سیر

فرصت ویژه جهت خرید و فروش سیر در ایران

فرصت ویژه جهت خرید و فروش سیر در ایران-min

همانگونه که سیر خشک برای درمان بسیاری از بیماری ها همچون آسم و درمان کبد چرب و غیره موثر است فراموش نکنید که در مصرف آن نباید زیاده روی شود زیرا سبب اختلالاتی  همچون سرگیجه و درد معده میشود.

اگر سیر تازه را با فرآیند مناسب و به درستی به سیر خشک تبدیل نکنند رنگ و ظاهر آن مطلوب نخواهد بود و این نشان از بی کیفیت بودن محصول می باشد.

این فرصت ویژه جهت خرید و فروش سیر مرغوب همدان را در ایران از دست ندهد و با خرید این محصول با کیفیت در تناژ های بالا از تخفیفات زیادی بهره مند شوید.

کشورهای خریدار سیر ایران کدامند؟

کشورهای خریدار سیر ایران کدامند؟-min

سیر خشک نیز مانند سیر تازه در دو رنگ سفید و قرمز به صورت سورت بسته بندی می شود و در جعبه یا توری در حجم های بالا برای صادرات مهیا می شود علاوه بر قیمت و کیفیت بسته بندی سیر برای صادرات از فاکتور های مهم می باشد در زمان عقد قرارداد نوع بسته بندی باید حتماً ذکر شود.

از جمله کشورهای خریدار سیر ایران می‌توان به: ارمنستان، ترکمنستان، امارات، روسیه، عمان، قزاقستان، اندونزی، ترکیه و سایر کشورهای آسیایی و اروپایی اشاره نمود.

استان همدان با به کارگیری امکانات مجهز و افراد متخصص سیر را به بهترین نحو خشک کرده و رتبه اول ایران را از نظر میزان تولید و مرغوبیت به خود اختصاص داده است و این سایت را برای صادرات محصولات خود در نظر گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما