خرید و فروش سیر خشک با قیمت عمده مستقیم

خرید و فروش سیر خشک با قیمت عمده به صورت مستقیم از طریق نمایندگی رسمی این محصول در تهران انجام می شود جهت استعلام نرخ به روز اقدام نمایید.

سیر به عنوان یک گیاه علفی و دائمی از خانواده پیاز محسوب می شود قدمتی بسیار دیرینه دارد مثلاً در زمان خوفو پادشاه سلسله چهارم مصر باستان یک پر سیر را در بلندترین هرم جیزه حکاکی کرده و خواص آن را بر روی سنگ نوشته اند.

امروز برای استفاده همه افراد از سیر عصاره آن را با نام سیر خشک که مکملی بدون بو و طبیعی از سیر تازه است و با فرایند طولانی به دست آمده است.

به طور کلی خرید و فروش سیر خشک در بازار هم از طریق فروشگاه های اینترنتی و هم به صورت حضوری در دو نوع فله و بسته بندی انجام می شود که مدل بسته بندی قیمت بالاتری خواهد داشت و معمولاً افراد برای کسب سود بیشتر این محصول را به صورت عمده خریداری می‌کنند.

خرید و فروش سیر خشک در بازار داخلی

خرید و فروش سیر خشک در بازار داخلی از طریق فروشگاه های اینترنتی بسیار پر رونق بوده است و به دلیل سهولت در خرید مشتریان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

سیر خشک به دلیل ماندگاری بیشتر و همچنین استفاده به عنوان چاشنی در سس کچاپ، آرد سوخاری و فلافل و… بسیار بیشتر از سیر تازه مورد استفاده قرار گرفته است.

سیر خشک با کیفیت و مرغوب ظاهری کوچک تر داشته و تعداد حبه‌های آن بیشتر از انواع سیر بوده و بوی آن بسیار کم و طعم مطبوعی دارد همچنین رنگ آن  سفید و درخشان می باشد.

بهترین مکان برای خرید عمده سیر کجاست؟

بهترین مکان برای خرید عمده سیر کجاست؟-min

به دلیل آب و هوای مناسب ایران در بسیاری از استان ها تولید و کشت سیر صورت گرفته است به ویژه استان‌های همدان، آذربایجان شرقی، هرمزگان و کرمان که در تولید سیر خشک فعال هستند.

بهترین مکان برای خرید عمده سیر کجاست؟ اگر به دنبال پاسخ سوال هستید پیشنهاد می کنیم این سایت را دنبال فرمایید. نمایندگی پخش و فروش سیر خشک در تهران توانسته این محصول را با بهترین و بالاترین درجه کیفیت و قیمت مناسب تهیه کند تا به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار دهد.

خریداران می‌توانند بسیار راحت و فقط با یک تماس میزان حجم فله سیر خشک خود را سفارش داده و محصول را در کمترین زمان ممکن در سراسر کشور از طریق شرکت های حمل و نقل تحویل بگیرند.

قیمت عمده سیر خشک در بازار چقدره

قیمت عمده سیر خشک در بازار چقدره-min

برای تعیین قیمت سیر خشک عواملی مثل هزینه خشک کردن، مدل بسته بندی، میزان سفارش، هزینه نگهداری دستگاه ها، کیفیت سیر و رنگ سیر بسیار حائز اهمیت است.

برای صرفه جویی در هزینه ها بهترین پیشنهاد خرید عمده این محصول از تولید کننده می باشد تا قیمت دسته اول را پرداخت نماید و در زمان فروش از حاشیه سود بالایی بهره ببرید.

قیمت عمده سیر خشک در بازار چقدره؟ این مهمترین دغدغه خریداران در زمان تهیه محصول می باشد برای استعلام قیمت کافیست با مشاوران فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

صادرات مستقیم و بدون واسطه سیر خشک

صادرات مستقیم و بدون واسطه سیر خشک-min

از مهم‌ترین مزایای مصرف سیر خشک میتوان به پیشگیری از انواع سرطان ها که در ادامه آمده است اشاره نمود:

۱٫سرطان روده بزرگ

۲٫سرطان سینه

۳٫سرطان معده

۴٫سرطان پروستات

۵٫سرطان مثانه

۶٫سرطان ریه

سیر خشک همدان در بازار جهانی بسیار شناخته شده می باشد و صادرات آن به کشورهای همسایه از جمله کویت و ارمنستان و… با رعایت تمام استانداردهای بسته بندی انجام می شود.

قابل توجه خریداران این محصول صادرات مستقیم و بدون واسطه سیر خشک مرغوب تولید همدان با پایین ترین قیمت کشور در این شرکت بازرگانی صورت می پذیرد جهت کسب اطلاعات بیشتر به مدیر فروش مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما