خرید سیر خشک همدان در بسته بندی صادراتی

خرید سیر خشک همدان با بسته بندی صادراتی در تناژ بالا و بهترین قیمت باراز را می توانید با شرایط عالی از این بازرگانی فروش انجام دهید.

گیاه سیر دارای ساقه ای بلند تقریباً ۲۰ تا ۴۰ سانتیمتر می باشد که قسمتی از آن در زیر خاک است و از چند  قطعه متورم با پوسته هایی ظریف و شفاف  به رنگ خاکستری مایل به سفید پوشانده شده است.

قدمت  این گیاه معجزه آسا بسیار طولانی میباشد و حدودا سه هزار سال است که به عنوان یک چاشنی مهم در بیشتر غذاها به صورت تازه یا خشک شده مورد استفاده قرار می گیرد.

سیر خشک همدان از گذشته های دور شهرت و محبوبیت بسیار زیادی داشته و به عنوان یک چاشنی مناسب در تهیه برخی از غذاها محسوب می شود و از نظر خواص همانند سیر تازه بوده ولی بعد از مصرف بوی ناخوشاینده سیر تازه را ندارد و ماندگاری بیشتری خواهد داشت از همین رو نظر مصرف کنندگان زیادی را جلب نموده است.

مرکز خرید سیر خشک همدان

مرکز خرید سیر خشک همدان در استان تهران واقع شده که این محصول را با کیفیت بسیار عالی و نازلترین قیمت بازار به صورت مستقیم در اختیار خریداران عمده قرار می دهد.

سیر به دلیل آب و هوای معتدل تقریباً در استان های زیادی از ایران کشت می شود اما این محصول در استان همدان دارای ویژگی‌های خاصی بوده به همین دلیل از بازار فروش پر رونقی برخوردار است.

سیر خشک اگر با روش های درست و مناسبی خشک شود طعم و عطر بسیار خوبی خواهد داشت و با کارایی راحتی که دارد سبب لذیذتر شدن مزه غذاها می شود.

انواع بسته بندی سیر صادراتی با بهترین کیفیت

انواع بسته بندی سیر صادراتی با بهترین کیفیت-min

سیر از جمله محصولاتی است که بسته بندی آن بسیار حائز اهمیت است زیرا اگر دچار مشکل باشد باعث خرابی سیر می شود و بسته بندی سیر خشک برای صادرات راحت تر از سیر تازه می باشد.

بسته بندی سیر صادراتی بستگی به سفارش مشتریان دارد که با توجه به کیفیت سیر، سایز و قیمت آن در انواع توری، کارتن یا سبد به صورت سورت شده صادر می گردد.

به طور کلی سیر سفید را  به صورت خشک شده وسیر قرمز را به صورت تازه در داخل کشور مصرف و یا صادرات می کنند و از نظر کیفیت تولیدات ایران  در بازار جهانی بسیار شهرت پیدا کرده اند.

قیمت خرید سیر از کشاورز به صورت عمده

قیمت خرید سیر از کشاورز به صورت عمده-min

استان همدان که ۷۰ درصد سیر خشک ایران را تامین می نماید در زمینه صادرات این محصول به کشورهای همسایه نیز در چند سال اخیر خوش درخشیده است.

از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار در تعیین قیمت سیر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. میزان عرضه و تقاضا
  2. درجه کیفیت
  3. اندازه سیر
  4. هزینه تولید
  5. هزینه حمل و نقل
  6. منطقه کشت
  7. فصل برداشت

قیمت خرید سیر از کشاورز به صورت عمده اگر بدون واسطه و مستقیم انجام شود پایین ترین نرخ بازار خواهد بود اگر قصد خرید این محصول را دارید کافیست با مشاوران فروش سایت در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

آخرین قیمت سیر همدان در سال ۱۴۰۰

آخرین قیمت سیر همدان در سال ۱۴۰۰-min

از مهمترین خواص دارویی سیر می توان به کاهش علائم سرماخوردگی، بهبود سرفه، سلامت قلب، کمک به هضم غذا، پیشگیری از پوکی استخوان، جلوگیری از بیماری های عصبی، تنظیم قند خون، رفع عفونت چشم و تقویت ریشه مو اشاره کرد.

علاوه بر کیفیت درجه یک سیرخشک همدان از دیگر عوامل محبوبیت این محصول در بازار های داخل و خارج از کشور می توان به قیمت بسیار مناسب آن اشاره کرد.

برای استعلام آخرین قیمت سیر همدان در سال ۱۴۰۰ تنها کافیست از طریق تلگرام، اینستاگرام یا تماس تلفنی با کارشناس فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما